Islandshästen i mitt <3!

Tjänisss!

Idag har det varit en seg dag för mig .. Det började med att jag steg upp kl halv 7 och gick till skolan ca halv 8 och slutade kl 4.. men det finns faktisk ett STORT plus i denna dag :D jo att efter skolan så åt jag och Charlotte med Sandra, Jacob, Mimmi och Wedad på Kina resturangen och snackade om allt mellan himmel och jord! Mycket trevligt! Jag åt typ kyckling spett och ris med någon sås.. Kommer tyvärr ej ihåg va de hette det var något komplicerat ord som jag inte kunde säga men huvudsaken var att det var gott :D. Just nu sitter jag och pluggar so och ska om ca 1 min hoppa in i duschen så vi ses och hörs imorgon och glöm inte att sova så gott! PUSS.


Gammalt foto från Islandshäst tävligen på örnäs den 26/9-09 <3

//Caroline moen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0