Melody !

TJENA!

Just nu sitte jag och funderar på vad jag ska gör tills kl bli 4.. Kanske gå ut och fota lite för det var länge sen eller plugga so för det är ett stort prov snart.. Hmm.. Jo nu vet jag! :D jag väljer båda! Hoppas jag bara hinner med det bara XD Men kanske ska börja berätta om vad jag ska göra kl 4. Joo det är så att min so lärare Charlotta har två döttrar och en utav dom är min lille syrras bästa vän och dom ska komma över och äta middag idag och titta på Melodifestivalen (: Det är super för då kan Charlotte hjälpa mig med so:n HAHHA ne.. Vi ska bara ha roligt och prata en massa och det hoppas jag att det inte so.. För det har jag pluggat hela veckan och är super trött på det ämnet nu. Men nu måste jag börja fixa mig iordning och börja plugga.. Sees!



//Caroline moen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0