Onsdag!

Hejsan!
Idag pluggade jag faktiskt inte efter skolan. Jag städade mitt rum istället, nu känner jag mig duktig.
Nu måste jag berätta 2 skit bra nyhet, Den första nyheten är att vår hemkunskaps är inställt nästa vecka så vi har ingen hemkunskap på 3 veckor. För nästa lektion är ju inställt sen har vi 2 veckors prao. :) Så då betyder det vi kommer inte träffa Lea på 3 veckor :D. Sen den andra bra nyheten är att vi kommer nog åka till frankrike i sommar. För mammas gamla jobba kompis ska gifta sig där!.
Det känns om jag bara kommer med bra nyheter idag :)!

Hotellet som vi ska bo på då heter La Libertie http://lalibertie.com
Här är några bilder på hotellet




//Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0