ytligare en lördag!

Hejsan! Idag gick jag upp vid 9 någon gång och då hoppade jag in i duschen på en gång. Sen så fixade jag i ordning mig och så. Sen vid 10 så åkte mamma och jag och handlade lite, jag fick med mig hem 2 bhar, 2trosor, ett par örhängen, ett halsband, ett armband och en hårspray. Efter det stack vi hem och det tog inte långt tid innan min syrra kom hit och bara efter 5min kom pappa och dan hem hit. Då satt jag och snacka lite med dem. Sen så gick jag och la mig i sängen för hade ont i magen. Såklart somnade jag men jag blev väckt hela tiden först 3gånger av min syrra, 1gång av pappa och 1 gång av mamma, man kan säga att jag inte var så glad då. Jag vaknade för 15min sen och då satt jag mig vid datan. Men nu måste jag plugga lite bye.

//Charlotte

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Linnet är köpt på BikBok :)! Kram

2011-03-13 @ 20:07:16
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0