Hejsan! (TILLFÄLLIG HEADER)

Hejsan! vi båda har blivit väldigt sugna på att blogga igen, så jag har gjort en tillfällig header inte den finaste vi har sett men men. Idag var det skola som vanligt efter skolan drog carro och jag till ica och hyrde film och köpte lite saker. Sen gick vi hem till mig och gjorde middagen och efter middagen kollade vi på filmen vi hade hyrt devil. den var mer som en thriller än en skräckfilm. sen följde jag och svea med carro en bit hem. och på vägen hem så träffade jag maria och hennes hund och vi skulle gå åt samma håll så vi tog skällskap. Efter det har jag bara tagit det lugnt och nu ska jag kolla på big brother. Så vi hörs imorgon förmodligen!


//Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0